Seemeeshine - Påväg mot stjärnorna

Alla inlägg under november 2010

Av Ida - 26 november 2010 10:52

Glad och söt   ...


Känner inte för lektion, så bloggar ist.. Jätte ansvarsfullt...  


Red Lennart igår..  Han va jätteduktig och ja kom ihåg programmet   *applåd*


Ska va hos min moster i helgen för att jag ska va på min praktik i helgen..

Lördag kl 7-16 å söndag kl 16-21..



Känner för att lägga in bilder      Cotten,Lennart,Edina å Dolly  




 

Lennart  


  Fina,Underbara Dolly  


 

  Hoppas Cottiz hade lika kul som vad jag hade     

Av Ida - 19 november 2010 12:26

Sorry för dålig uppdate..

Men jag har inte velat blogga alls..



Den bästa ponnyn i mitt liv....
Älskar dig


De kanske var tid för dig att lämna mig, men inte tid för mig att förlora dig..
...Visst går tiden, men du kommer aldrig att lämna mig innerst inne.. Mitt minne av den finaste kommer alltid finnas kvar och jag håller de jag lovade, "Jag kommer aldrig glömma dig♥"...
Tänker på dig varje dag.. Saknar att sitta på din rygg och busa på ängen eller att bara sitta i hagen med dig och veta att du alltid fanns där...
Ingen föstår hur mycket du betydde och hur sjukt glad jag är över att ha fått lära känna dig..

Nu är det tomt utan dig..
My Dolly Dreams...  

Av Ida - 3 november 2010 20:56

Då börjar vi från i söndags typ :P..


Tävlade Lennart å Cotten  ..

med Lennart  blev de travhoppning 60 cm för ja blev så jäkla osäker å orka inte med att vissa klaga på mig, men när man får rida en sån prins så    men ett stopp och ett stillastående hopp blev de iaf, de går frammåt, förra gången fick vi stopp typ fem gånger<3


Sen hoppa ja Cotten å han e så underbar asså<3 Han ställer upp, men då failar jag ju och missar 6:ans hinder    men aja :P


Red fina Cotten på lektion igår, hoppa lite, han va på rätt bra humör   å jag har saknat att hoppa honom..  De e alltid kul :)


Idag fick Lennart löshoppa lite, något han älskar :) hindret stanna på 123 cm, när folket fick kollat höjden 7oo gånger typ   Å Ylva filma han   


Imorgon ska han få hoppa lite igen, han å Sultanisen<3

Presentation


Hej och välkommen in här :)

Jag är en tjej på snart 18 som älskar hstar och djur i allmänhet.. (hundar är jag inte jätteförtjust i men aja)

På min fritid, när jag inte är tvungen att plugga eller är i stallet så gillar jag att ta kort och teckna :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tyx om bloggen? :)
 Kanon :)
 Fin :)
 Dålig..
 Oläslig..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards