Seemeeshine - Påväg mot stjärnorna

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Ida - 1 maj 2011 07:45

Hon va jätte härlig igår.. Å hon tyckte Sture va jättesnygg :)

Jag e jätte stolt som kom både upp och ner för en ENORM backe utan att hon studsa iväg uppför och ramla nerför :)..

sen red vi lite i paddocken och visst körde hon upp huvudet lite och hoppa på stället men de va bara pytte lite..


Okej, folk titta mycket konstigt på oss två men, ja kan ju gissa hur det såg ut.. jag sitter och typ skrattar hela tiden och Ariel, ja vad gör hon :P Fast jag tyckte det gick jätte bra faktiskt, hon va lugn mer eller mindre hela tiden och trava när vi skulle och stanna, skänkelvikningar, små volter å halt, backa, trav, skritt, halt ,backa.. ah, typ så :) massa Halt,Backa å gå framåt igen..



Men nu ska jag iväg till stallet igen, fotograf även idag :)


 

Bild på Olivia och Fantomens Hero från tävlingen igår<3

Av Ida - 1 maj 2011 07:32

Ja, igår va det ponny dressyr på Valsäng och idag storhäst dressyr^^

Jag kommer sitta där med min kamera och försöka fånga lite bilder, speciellt på Hanna och Sture ^^


Det blir att man tar mest kort på laget och om det är någon annan man fastnar för.


mitt internet är väldigt långsamt så bilderna får komma upp en annan dag :)..


Kramis<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen in här :)

Jag är en tjej på snart 18 som älskar hstar och djur i allmänhet.. (hundar är jag inte jätteförtjust i men aja)

På min fritid, när jag inte är tvungen att plugga eller är i stallet så gillar jag att ta kort och teckna :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tyx om bloggen? :)
 Kanon :)
 Fin :)
 Dålig..
 Oläslig..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards